Tento kurz poskytuje základní znalosti klíčových pojmů a koncepcí řízení IT služeb podle populární normy ISO/IEC 20000:2018.
Je relevantní pro všechny, kteří se zabývají řízením IT služeb. Tedy hlavně pro IT manažery a procesní specialisty, ale i pro projektové manažery v oblasti IT a všechny, kteří jsou nějakým způsobem zapojeni do řízení IT služeb.
K ověření úrovně znalostí slouží certifikační zkouška IT Service Management Foundation dle ISO/IEC 20000:2018 od renomovaného zkušebního institutu EXIN. Certifikace je platná doživotně.
Pro držitele jiných certifikátů v oblasti řízení služeb, například ITIL či VeriSM, je určena rozdílová zkouška Foundation Bridge, která je levnější a kratší. EXIN pro účely rozdílových zkoušek uznává i exspirované certifikáty ITIL.
Kurz a certifikace pokrývají tyto oblasti:
- úvod do řízení IT služeb
- systém řízení služeb (service management system - SMS) včetně základních procesů jako incident management, problem management, řízení deploymentů a releasů, řízení úrovně služeb
- provoz systému řízení služeb.
Pro více informací o kurzu klikněte zde.