Přejít k hlavnímu obsahu
Menu

IT Service Management Foundation dle ISO/IEC 20000:2018

Co vám kurz přinese a pro koho je určený?

Tento kurz poskytuje základní znalosti klíčových pojmů a koncepcí řízení IT služeb podle populární normy ISO/IEC 20000:2018.

Je relevantní pro všechny, kteří se zabývají řízením IT služeb. Tedy hlavně pro IT manažery a procesní specialisty, ale i pro projektové manažery v oblasti IT a všechny, kteří jsou nějakým způsobem zapojeni do řízení IT služeb.

K ověření úrovně znalostí slouží certifikační zkouška IT Service Management Foundation dle ISO/IEC 20000:2018 od renomovaného zkušebního institutu EXIN. Certifikace je platná doživotně.

Kurz a certifikace pokrývají tyto oblasti:

  • úvod do řízení IT služeb
  • systém řízení služeb (service management system - SMS) včetně základních procesů jako incident management, problem management, řízení změn, deploymentů a releasů, řízení úrovně služeb
  • provoz systému řízení služeb.

 

Co musíte vědět, abyste se mohli pustit do kurzu a jak vypadá zkouška?

Jedná se o základní úroveň. Díky tomu nejsou k tomu, abyste se mohli pustit do studia, potřebné odborné znalosti. Nicméně je nutná alespoň pasivní znalost IT angličtiny, jelikož veškerá literatura na zkoušku i samotná zkouška jsou v anglickém jazyce.

Zkouška Foundation má formu online písemného multiple choice testu. Pro připuštění k ní není třeba splnit žádné speciální podmínky. Obsahuje 40 otázek. Na složení zkoušky musíte zodpovědět správně alespoň 26 otázek, tzn. 65%. Během zkoušky není povoleno používání žádné literatury či jiných pomůcek.

Pro držitele certifkátů ITIL® jakékoli verze (včetně exspirovaných), VeriSM™ a SIAM™ je určena rozdílová zkouška Foundation Bridge. Ta obsahuje pouze 20 otázek a je levnější.

Certifikace platí doživotně.

 

Jak vypadají naše kurzy IT Service Management Foundation dle ISO/IEC 20000:2018?

Na našich kurzech používáme kombinaci výkladu lektora, diskusí a skupinových cvičení. V průběhu kurzu si účastníci ověří své znalosti pomocí oficiálních zkušebních otázek podobných otázkám z reálné certifikační zkoušky.

Veřejné kurzy IT Service Management Foundation dle ISO/IEC 20000:2018, které nabízíme jako akreditovaná tréninková organizace EXIN, trvají 2 dny.

Certifikační zkouška se píše online. Na výběr je nahrávaná zkouška, kterou může kandidát psát v libovolném čase v rámci 3 týdnů od aktivace poukazu (aktivaci poukazu provede samotný kandidát) a zkouška dohlížená v reálném čase živým dozorcem, jejíž termín si kandidát může vybrat z nabídky zkušebního institutu. Cena obou forem je stejná, výběr formy online zkoušky činí samotný kandidát v online platformě zkušebního institutu EXIN. Kvůli časové flexibilitě doporučujeme nahrávanou zkoušku.

Na požádání lze zajistit i realizaci zkoušky v papírové podobě v našich prostorách v termínu stanoveném vzájemnou dohodou.

Naše kurzy můžete absolvovat prezenčně nebo virtuální formou přes videokonferenční platformu.

Informace o místě konání našich veřejných kurzů najdete na podstránce Školicí prostory.

 

Každý účastník našeho kurzu IT Service Management Foundation dle ISO/IEC 20000:2018 od nás obdrží:

  • podrobné předkurzové instrukce
  • příručku pro přípravu na zkoušku v angličtině s popisem i sylabem zkoušky a seznamem doporučené literatury
  • účastnický manuál v angličtině s učebními texty
  • oficiální cvičný test v angličtině se zdůvodněními správných a nesprávných odpovědí
  • e-mailovou odbornou podporu při přípravě na zkoušku od momentu úhrady za kurz až do jeho absolvování
  • u prezenčních kurzů psací potřeby, obědy a občerstvení během kurzu

 

Kto vás bude školit?

Naše kurzy IT Service Management Foundation dle ISO/IEC 20000:2018 vede Ing. Štefan Ondek, PMP, který má více než 20-leté zkušenosti s řízením projektů i IT a vedením školení projektového, IT a agilního řízení.

Veřejné kurzy jsou v češtině/ slovenštině s použitím anglických materiálů i odborné terminologie. Vnitrofiremní kurzy na požádání realizujeme i čistě v angličtině.

 

Místo a termíny konání

Naše kurzy realizujeme jako veřejné a vnitrofiremní, virtuální/ online i prezenční formou.

Termíny veřejných kurzů najdete v našem kalendáři kurzů, přes který si je můžete objednat.

Pokud máte zájem o nabídku vnitrofiremních školení, kontaktujte nás prosím.

 

Cena a možné slevy

Cena veřejného kurzu IT Service Management Foundation dle ISO/IEC 20000:2018 je 9.900 Kč + DPH na osobu.

U veřejných kurzů si můžete vybrat mezi virtuální a prezenční formou účasti. Příplatek za prezenční formu je 1.250 Kč na osobu. Zahrnuje občerstvení, obědy, parkování a wi-fi připojení během kurzu.

Online certifikační zkouška Foundation stojí dalších 5.600 Kč na osobu a pokus, Foundation Bridge 4 100 Kč/ os. a pokus.

V ceně je zahrnuto vystavení doživotně platného elektronického certifikátu od zkušebního institutu EXIN (za podmínky složení zkoušky).

Pro možné množstevní slevy, zvýhodnění pro samoplátce apod. nás prosím kontaktujte

Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH 21%, která bude přičtena a fakturována dle platných právních předpisů ČR. Ceny se vztahují na naše kurzy realizované v České republice. Platí naše všeobecné obchodní podmínky.

 

Záruka kvality, termínu, nejlepší ceny a udržení know-how

Záruka kvality:

Přestože poskytujeme jedinečnou záruku nejlepší ceny (viz níže), jsme si vědomi toho, že naše školení nejsou levné a mnozí případní zájemci si v duchu kladou otázky:

1.) "Co když navzdory poctivé přípravě certifikační zkoušku neudělám?"

2.) "Co když časem něco z naučeného zapomenu?"

Proto jako první v Česku i na Slovensku poskytujeme následující záruku kvality: Pokud si zakoupíte náš kurz IT Service Management Foundation dle ISO/IEC 20000:2018, dodržíte všechny pokyny lektora včetně instrukcí pro předkurzovou přípravu, zúčastníte se celého kurzu, a přesto certifikační zkoušku nesložíte nebo si prostě budete chtít s časovým odstupem osvěžit znalosti, můžete daný kurz absolvovat ještě jednou bezplatně. A to do 6 měsíců od jeho 1. absolvování.

Zaplatíte pouze za opakovanou zkoušku (jestli ji budete skládat), novou sadu školicích materiálů (jestli je budete požadovat), obědy a občerstvení.

 

Záruka nejlepší ceny:

Pokud kdekoliv jinde obdržíte výhodnější cenovou nabídku kurzu IT Service Management Foundation dle ISO/IEC 20000:2018 od EXINem akreditované tréninkové organizace, realizovaného v České republice a vedeného srovnatelně zkušeným lektorem a se srovnatelnými zárukami jako naše, překonáme ji - stačí nám ji předložit.

 

Záruka termínu konání kurzu:

Vážíme si času i peněz našich zákazníků. Proto Vám zaručujeme, že když se na daný termín školení závazně přihlásíte a včas uhradíte účastnické poplatky, kurz nezrušíme pro nedostatek účastníků nebo z jiných subjektivních příčin na naší straně.

 

Záruka udržení know-how:

Pokud Vám Váš zaměstnanec, který u nás absolvoval toto školení, dá výpověď z pracovního poměru, máte možnost využít naši garanci udržení know-how, což znamená, že Vaší společností nominovaný náhradník může absolvovat totéž školení zdarma.

Bližší informace o této záruce a podmínkách pro její uplatnění najdete v případě zájmu na podstránce Záruky.

 

Záruka fair play

Spokojenost a pohoda našich studentů je pro nás velice důležitá. Také chápeme, že v pracovním i osobním životě se můžou vyskytnout situace, kdy najednou potřebujete posunout termín Vašeho kurzu nebo se z jakéhokoli důvodu necítíte být na certifikační zkoušku dostatečně připraveni.

Proto jako zatím jediní na českém a slovenském trhu nabízíme férové podmínky posunutí kurzu.

Bližší informace o této záruce a podmínkách pro její uplatnění najdete v případě zájmu na podstránce Záruky.

 

Máte-li zájem o vnitrofiremní kurz:

Kontaktujte nás prosím s uvedením názvu školení, počtu osob, požadovaného místa konání a rámcového termínu.

Nejpozději v následující pracovní den Vám zašleme nabídku.

 

Potřebujete poradit, který kurz je pro vás nejvhodnější?

V tom případě nás prosím kontaktujte.